louiiiiise, <3

söndag 9 augusti 2009

drog till louise vid 1 ungefär
då tog vi moppen till campingen
och spelade minigolf :))
sen åkte vi runt i östhammar
och när vi inte visste vart vi skulle åka
körde jag ut mot sund,
louise sa att vi kunde åka och kolla
på hennes gammla hus
som hon bodde i när hon var mindre
så jag körde in på sund för att vända där,
då var kevin, ob, erik och samuel där med sin a moppar,
hahha, dom skulle hem till samuel
och hämta badkläder typ? xd haha,
så vi körde efter dom,
fast min moppe gick inte lika fort som deras, ):
xd hahhaha, men iallafall så körde vi in till södebykalsäng?
för att leta efter hennes gammla hus,
vi körde och körde men vi hittade det inte ;o
sen kom vi till en skyllt där allt tog slut,
så jag stannade där, och frågade vart vi skulle typ
louise bah; där är de juuh! och så pekade hon på ett ljuslila hus
:)))) sen vände vi och skulle köra förbi sund igen,
då mötte vi massa människor som bodde där som hade badat, hahh
påväg till sund, mötte vi kevin, ob och erik typ? hahhhahah
sen åkte vi förbi norrskedika, och sen en sväng runt i östhammar
då jag insåg att jag inte hade så mycket bensin kvar,
och pappa fyllde på dagen före, xd hahha
så vi åkte till macken och tankade,
sen fick vi för oss att åka till gimo,
så vi gjorde de.
åkte vilse - träffade moppekille - åkte förbi vollybollgänget' - sen hem
hemma åkte vi runtruntrunt,
sen vart de biiio' :)))
sen åkte vi runtrunt igen, xd
hahhaa, sen hem till louise satt där vid datan
sen vid 1 nånting åkte jag hem,


pussen'




bilder från dagen!
















'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0