- uppsala - datan - sova - plugga - datan -





hallå bloggen ,
idag drog jag och sandra till bolandgymnasiet i uppsala :) riktigt fin skola de faktiskt, tror jag nog vill gå där :) hihi, mode & design! (((:  såg 4 elev som var från frösåkersskolan och en av dom gick just på mode & design :) när vi hade tittat klart där, skulle vi iväg och kolla på musikprogramet eller nått sånt, de vart ju då inte så lyckat. fick typ bara sitta och lyssna när tvåorna sjöng ;o så vi drog istället, väntade på mamma och sen vart de hem och sova lite,

imorn är de fredag, IGEN! dagarna går så himla fort nu,
och imorn är det min andra hela skoldag jag går, fast endå inte, haha, men jag har gått i skolan varje dag :o
i måndags var vi till bruks och kollade där, lektioner från 12.20-15.20
i tisdags hade vi typ inriktningar till 7:orna som kommer nästa år och gympa pass
i onsdags lektioner från 8.20-14.40
idag bolandgymnasiet
fredag lucia , lektioner från 9.00-15.20

och det är bara två veckor kvar tills de är julafton :o
shit eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0