- första april.

första april idag dåva, jag har inte blivit lurad på något, eller jo de har jag men gick inte på de :P haha, som sven-olof på so'n , vi gick inte på de! hahha, alla började garva. när vi skulle ha franska tog vi med oss engelska böckerna, trodde fan att rose-marie skulle få damp, men när vi skulle lyssna på kapitel 11 började typ alla garva och slog upp en random sida, haha, de roliga med de var att de hade gått 1 halvtimme av lektionen innan hon märkte nått. men när hon väl insåg de började hon skratta också och sa: då gör vi de här till en hörövning istället , hahha! vi fick iaf ingen läxa, + VI FICK SLUTA 15 MINUTER TIDIGARE! DE VAR ETT UNDER! hahha, vi som jämt brukar gå på övertid o:

efter skolan drog jag till nån affär och köpte pärlor till mobilen och pärlor med bokstäver på, så nu är min mobil pimpad och halva min datorväska :d ska nog fortsätta imorn :) jag ska även ut och springa hade jag tänkt, men får se hur de går xd haha, jag ska försöka springa en stund varje dag nu på lovet, på morgonen, typ precis när man vaknar. så jag slipper ligga och ruttna bort i sängen med datorn på magen xd inte bra att de finns laptops xd haha, men de tyckte pappa iaf. så kunde jag komma ner till han med den istället för att han skulle komma upp till mig xd hahha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0