jag lever.

jag tänkte bara säga att jag fortfarande lever efter allt detta pluggandet. vet inte hur många timmar jag har suttit med alla dessa papper, vi får hoppas jag har blivit lite klokare (antagligen inte) men de får gå som de går säger jag bara. imorn hade jag inte tänkt plugga något, rättare sagt jag tänker inte ens kolla på böckerna som kommer ligga på bordet som jag ska göra i helgen, eftersom vi har så mycket just nu, med engelska, svenska, och sen fick vi lite so idag, men jag kanske hinner göra de imorn på lektionen när dom andra skriver prov :)


Kommentarer
Postat av: amanda

följa varan med bloglovin ? :)

2010-04-28 @ 22:11:26
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0