- mobbad dag ,

en lycktstolpe, en hund, döden , en fågel och en göteborgare gör dagen kan jag säga (y'
de är fett mä frääänt!
bästa franskan ever! de var ju då för att vi inte hade rose-marie för hon är sjuk, så vi fick ha anders ;d och de ägde kan jag säga, mycket skratt var de där,

imorn är de ju då prov så vi får se hur de går -.-
inge bra antar jag .


juste måste passa på att säga att jag vart fett med mobbad på idrotten xd när vi skulle spela spökboll, alla kastade bollen på mej , iof var det bara jag kvar , ALLA 3 GÅNGER ! xd hahha, men de var ju bara för jag är bäst (a)


här har ni en bild från när jag pluggade tidigare, xd
haha, mer plugg blire nu, ciao ♥






Kommentarer
Postat av: jens

lycka till med pluggandet :D!

2010-02-09 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0