- UPPSALA / MELODIFESTIVALEN '

tänkte blogga lite igår när jag kom hem, men klockan var så mkt och jag var trött, iaf, drog till uppsala med jessica på dan :) de var kul, köpte en jäkla massa grejer' och jag tvinga jessica att köpa en ljusblå klänning :) hihii,



när man kom hem vart de att fixa sej lite för kvällen som spenderades hos jessica med louise, köpte pizza som jag och jessica åt, sen efter de kom louise , vi lyssnade på weslife och sjöng med, riktigt kul, sen drog vi till coop för att köpa tuggummi :) hahha, weslife väntade då på oss där hemma, melodifestivalen vart de sen :) haha, ola gick till final :d och salem al fakir som jessica ville, men frispråkarn åkte, vi ringde massa roliga och då menar jag verkligen massa :d vid halv 1 vart de hemgång :)




min outfit på kvällen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0