- dålig uppdatering, ingen dator (ÄN!)

dampar riktigt hårt snart, min dator kommer aldrig! men nu har dom lovat att den ska komma på måndag men om den inte gör de tänker jag fan be pappa typ slå ihjäl dom eller nått sånt. dom skrev 4 veckor , men de har nu gått 6 veckor och 3 dagar! fyfan vad lågt!


aja, till något roligar nudå, tonade håret i torsdags , ljusbrunt (?) de vart typ mörkbrunt, men mamma sa att om jag tvättade de några gånger skulle de bli ljusare, men jag har vant mej av att de är så mörkt nu, och de är ju inte direkt fult som jag tyckte när jag precis hade färgat de, men de var nog vara för jag hade tänkt mej en annan färg.



FÖRE - EFTER



igår/idag var jag med jessica louise och jens, bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0