- hööönden :d

hahha, hundvakt nu somsagt, han ligger och typ sover i min säng just nu, jag körde ju rätt hårt med han när vi var ute och gick för nån timme sen xd hahha, och nej misstolka inte de xd vi sprang bara lite inget mer, eller lite de var faktiskt rätt mycket , och halt som tusan var dt också, hahaa.
får se hur jag gör med han sen när jag ska till jessica, jonas ska på träning och pappa är med mathias och kollar på bil, så jaa, vi får se hur de blir, men så svårt ska de väl inte behöva vara, eller? o:

aja, nu ska jag ner till jonas och fråga om han är hungrig , hahahhahah xd

bilderna som jag tog kommer om nån timme eller så :d


PÖSS' / ZACCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0