- tvånollettnoll!

2010 nu dåå :D
tänkte uppdatera igår , men orkade inte, mådde inte så bra från gårdagen :/ men sånt är väl livet (A) hahha, mitt nyår var fett med bäst, pallar inte skriva om de nu, om ni vill veta får ni väl fråga antar jag.  de var iallafall massa skoj! hahha, ja. och vet redan vad jag ska göra nästa nyår :D de ska bli ännu bättre, fast som sagt de är ju svårt att slå 09/10 :D haha, nästan så jag längtar redan, men måste vänta i 1 år liksom :o  men vi får väl köra en för tidig nyårs afton hemma hos jessica på sportlovet när jag bor där :D mahah, :D

en verkligen super het bild på mej

bjuder som fan!

 

 

 

min älskling borde komma nån gång i början på nästa vecka :D då ska jag fixa design här hade jag tänkt och göra en ny header :D och börja blogga deltid typ ! hahha, de ska bli fett med bäst (A)

 

 

snart ska jag sova, för johanna är trötter,

drar till mammsen idag också, pöss på de va'

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0