13:35

kom hem för ett tag sen , har haft min sista lektion av hela nian , så inga lektioner mer förns om flera veckor! skulle ju egentligen ha suttit i skolan och haft franska nu, men istället sitter jag ute i solen :) rose-mari tyckte det var onödigt att ha lektion när vi bara b´var 4 personer så vi fick sluta och eftersom de är min sista lektion för dagen slutade man klockan 1! så jävla skönt

imoen är det klasskampen, haha, vi får hoppas att vi inte kommer sist! efter de drar vi vidare till freds ö och sover där, men jag måste vara tillbaka till skolan 8.20 eftersom vi ska repa till skolavslutningen, sen lärarlunch, och på fredag är det avslutning! yey :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0