dampp.

nu har jag kastat saker omkring mig tillräckligt tycker jag! ingenting vill göra som jag vill, jag försökte fixa min kamera , först hittade jag inte min sladd men det funkade ändå inte sen hittade jag kortläsaren och då trodde jag det funkade men icke sa nicke, nu ligger den på laddning så jag får se om de hjälper men antagligen inte, men jag ska ändå testa för jag har ingen aning om vad jag ska göra. men egentligen är det inge fel på kameran de är på minnes kortet, de står "skyddat kort" på displayern på kameran när den är på, nån som vet hur man ska göra då för att få den att fungera igen? eller är den helt död då?
har inte packat klart heller, blev så himla stressad över att klockan var så mycket och att jag hade typ 1000 saker att göra så nu ska jag sova så jag är utvilad till klass kampen imorn, och sen freds ö,

bilder från balen orkar jag inte lägga upp nu, så de blir väl på torsdag eller nån gång på SOMMARLOVET! de var härligt att säga de (y) haha
godnatt ♥



gammal bild.


Kommentarer
Postat av: amanda

wihu nu funkar det haha

göru då? :)

2010-06-09 @ 07:36:17
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0