SOMMARLOV

sommarlov nu, fyfan vad skönt! men jag kommer sakna hela klassen faktiskt, nu när jag verkligen började gilla våran klass. när anna kom in till oss i tisdags tror jag det var, så skulle hon säga hejdå och så för vi hade ingen mer svenska, så hon började prata om när vi gick i 7an, när simon var så liten och ylva hade glasögon och alla dessa lekar som amanda lekte, då vart man lite tår ögd, fyfan vilka tider säger jag bara, även om vi inte var världens bästa klass kommer jag sakna den enormt mycket! vet att jag kommer se vissa i höst på bruks men de kommer inte bli samma sak som att gå i samma klass som dom, åhhh ): jag ska iaf ha världens bästa sommarlov nu!

här kommer bilder från idag,


sjöng

i väntan på betygen

grät lite

joz jag och jonas

mamma och jag
vi kom hem tillslut efter allt gråtande.

jonas mamma jag och joz

jonas mamma jag och joz

joz och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh snygg samuel!!!!!!!!!!! §

2010-06-19 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0