varning för grodor!

sitter här och dunkar sommarlåtar, haha! har precis målat naglarna, ska inte sabba e den här gången! jag är ärligt talat helt värdelös på att när jag väl ha målat de och de blir perfekt, hålla de perfekt, jag ska runt och hålla på så de blir massa hack i de! haha, men nu kör jag på ett genomskinligt med glitter i ! då ser man de inte lika mycket!




grodynglena har blivit så stora! haha, och söta är dom faktiskt, just nu. om några dagar tänker jag inte säga så, hahah, usch tänk när alla börjar få ben och hoppar runt på gården, inte så kul! vi borde sätta upp en skylt där de står; varning för grodor! så hoppar de runt över 100 grodor xd hahha!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, fy för svenne pigment! xd

jag blir nästan aldrig brun på sommaren, elr bara lite. men om jag ät utomlands så blir jag väldigt brun ..

sverige suger ibland hah :D

2010-06-26 @ 12:09:11
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0