- 3 mars, härligt?

LÄS OM DU ORKAR , MEN DE ÄR MIN DAG^

dan började med att jag gick upp vid 9, då vart de frukost och lite sånt. sen sminka jag mig. prata lite med mamma, packa väskan , och ahh. sen 10.40 gick jag till skolan, åt lunch med camila :d sen gick vi vidare till idrotten böt om sen vart de prov (y) tror de gick bra, vi hoppas på de iaf. tillbaka till skolan vart de NO , jag, jens, jakob, erik och samuel fick sitta vid datorerna för dom andra gjorde fysik prov, men vi hade ju redan gjort de. sen kom sara och jenny också. min dator funkade inte, så jag satt och kollade på dom andra xd haha, sen vart de SO sista lektionen, och jag fick VG' på kina uppsatsen ;d hahha, imorn ska vi berätta om vad vi skrev om o: esch de ska väl gå bra. när jag kom hem käka jag lite, sen mata jag pinki och mina fiskar, sen vart de att plugga franska! och jag kan verkligen lova att jag har suttit med de mer än en timme som de var planerat, men hon gav mig ju igår att skriva nån jäkla uppsats tills imorn, men jag ska säga att jag glömde den hemma (a) nu sitter jag och drogar manboy och myzack kom precis in i mitt rum och letar tofsar, xd haha, han har ju fan snott alla mina så jag fick låna en av mamma (y)


jag har verkligen bildbrist just nu, så de får bli en äkel-cam-bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0