- friluftsdag, hemkunskap :d

friluftsdag idag då, hemkunskap med camila jessica och louise :) det var najsss. inga bränder som jag trodde xd hahaha, OCH JA JAG HAR VG I HK! även om man inte tror de. iaf, dampade jag loss för camila sa att jag skulle göra massa saker sen gjorde hon de själv och då fick jag inget att göra så hon sa vad jag skulle göra och bara för jag inte visste var tallrikarna fanns sa hon att jag skulle börja göra glassen men jag visste inte hur man gjorde glassen så då sa hon att jag skulle göra något annat, och plötslig skulle jag göra allting, xd hahah. men de gick ju bra till slut iaf, maten var god och jag skrattade åt en gurka xd hahahahaha!

de var såhär att louise skulle berätta om när hon skrek åt några som hoppade från 7an och 10an på fyrishov, då tappade hon en gurka på bordet, och jag garvade som in ihelvetet xd hahaha, xd

juste, sen ringde ringklockan också xd
"PLINGPLONG"
- vad var de? , sa monicka.
- det var nog ringklockan.
- men vi har ingen ringklocka här, sa monicka.

HAHAHA, då garvade jag också något enormt.



camila och jessica



maten



camila och maten



efterrätt



efterrätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0