- läs om du orkar. men jag ville bara säga't

vad gör jag på jorden? allt blir bara fel just nu, ingenting vill bli som jag vill att de ska bli, som om gud försöker sabba något för mig, fast de går ju inte, för jag tror ju inte gud finns. jag är så himla glad att jag har mina vänner, utan er skulle jag inte klara detta! iloveyou ♥ jag mår verkligen bra när jag är med er och jag glömer allt de dåliga, för man tänker på allt roligt som man gör. jag har iallafall kommit på vad de är som rör sig i magen, kärleken' - vart är den någonstans? ja inte här iallafall, de vet jag. men jag kanske vet vart den finns. alldeles för långt borta! de kommer inte funka om jag skulle ge dig en chans, hade du bott närmare skulle jag inte tveka en sekund! men då kanske vi inte skulle ha träffats för första gången förra året. jag är så lycklig att jag har dig och du betyder värligt mycket för mig! ♥





Kommentarer
Postat av: Kami

de kommer fixa sej :)<33

vi finns alltid för dej å om de inte löser sig med honom så kan ju alltid vi två åka till Japan å ragga på söta japaner;)<33

älskar dej sötnos finns ALLTID för dej:)<33

2010-03-14 @ 20:55:16
Postat av: johanna

aawi sötnöt :) <3

japaner är inte söta, eller bara vissa (A) <3

älskar dig också, massa! <33

2010-03-15 @ 12:28:26
URL: http://johhanna.blogg.se/
Postat av: Han

Asså, fan... shit happends men vi måste försöka träffas så mycket vi kan, cuz I only wanna be with you <3

2010-03-22 @ 22:33:41
Postat av: johanna

hur ska vi kunna träffas så mycket vi kan när du bor timmar härifrån?

du betyder <3

2010-03-23 @ 20:41:39
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0