regning söndag'

kul att de regnar? nej inte de minsta, jag som vill sola, fast de öär nog ändå bra att de regnar för jag måste städa mitt rum för det ser ut som nån har vänt upp och ner på hela mitt rum, hahah, sen måste jag skriva lite på min engelska uppsats som jag verkligen inte orkar just nu.

gårdagen var toppen
först vart de uppsala med jessica vi shoppa loss , gjorde av med 1000 kronor, sen ska man ju in nästa helg också då har man ju 700 kronor , hahha, och jag som ska börja spara tills jag och camila ska åka till japan om 3 år, men lycka till säger jag bara, iaf efter uppsala ndrog vi hem till mig för att ha de massa mys ute på min balkong, de var ruulig, brände nästan ner hela balkongen, snackade med felix och adam på skype, ringde massa personer och ahh, massa mer



min outfit igår och idag:
cardigan: gina, 199:-
linne: bikbok, 2 för 99:-
kjol: h&m, 149:-
leggings: h&m, 89:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0