snyggaste bilderna ever!

nu kommer massa snygga bilder från valborg, som med andra ord var mega bäst!
och ja, jag vet att de är många bilder men de betyder att vi hade fuuuuun!
och jag vet även att vissa av dom är suddiga, min kamera är inte så bra på sånna saker , haha. men jag ska köpa en ny snart, :)



forsränningen





lunch






















smoothie-paus





scorett!











jag och jessica påväg hem till mig











middag








sjötorget






















hemma hos mig













uteeee








lördag









sötungen får avsluta allt :)
grymt kul jag har haft,
de måste göras om! ♥


Kommentarer
Postat av: Kamii

fett kul vi hade (: <3

fast bilderna va smått cp å sjukt pinsamma xd<3

men dagen va iaf bäst å med tanke på att ja fick någons msn (a'<3 xd<3

men du e sötare johannis pannis :P<3

2010-05-02 @ 14:27:13
Postat av: matilda

hejhej, mår du bra? (:

2010-05-02 @ 19:39:50
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0