ny hårfärg. IGEN!

Ja som ni ser så har jag färgat håret igen, tre gången på tre månader (y) STATUS TILL MIG!
Denna gången lyckades jag få de någolunda svart! och jag vart mega nöjd!

Längtar som fan tills ikväll, ska ju till Uppsala på Snowball, de kommer bli så sjukt jäkla kul!
Eftersom jag ska dit med skit grymma brudar! ååååh, vad jag längtar! drar till julia om några
timmar, äter där och taggar som fan, sen tar vi bussen in till Uppsala och röjjer gaalet, sen hem
till mig och soooova! Då lär klockan vara sådär runt 4, hah men de är så det ska vara!

Nej nu ska jag gå och fixa mig lite, och se vad jag ska ha på mig, har inte bestämt mig än,
sen måste kag packa väskan ocksååå! Hoppas ni får en lika grym torsdag som jag!



Tycker ni de vart bra?

Kommentarer
Postat av: Melinda

bara bra med mig med:)

fint det blev med håret:)

2011-02-24 @ 21:33:41
URL: http://melindanordlunds.blogg.se/
Postat av: amanda

hih ja visst är han :D



fint de blev :)

2011-02-27 @ 19:26:30
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0