TURKIET FÖR ETT ÅR SEN !

för exakt ett år sen åkte jag till Turkiet ((:
så därför tänker jag lägga in massa superheta bilder därifrån!

bara för jesper tänker lämna mej i kalla sverige på lördag för att åka till just Turkiet, <3




toa xd




jonas & jag, <3



jonas, jag & jozefin, <3



jag, jozefin, jonas & frida, <3
och henrik som fotar.



en glad johanna vil maten,
ja jag var brunett då.



syster gillar't
på väg till kusadasi.




söt norsk kille i rött , <3



frida, emelie, henik, jozefin, jag & jonas, <3
mamma fotar <3



jag & en turk,
mamma var verkligen tvungen -.-



SWE



gegga ,



jag,



jonas & frida åker,



kameleeer,



vågor inne på aqua fantasi (:



syster & mamma, <3



henrik, frida, emelie & jonas, <3



svampbob på turkiska, xd



syster fotar, <3



solnedgången,



jonas, frida, emelie, henrik, jag & jozefin, <3



jag & syster, <3



joz, <3



jag & frida, <3



mamma & jozefin, <3



tuuurk



toaletter,



planet hem,



syster sov, <3








pussen'

PS.
skriver mera ikväll om dagen tror jag .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0