johanna svarar!






vad gillar du mest med vinter?
- Jag tycker egentligen inte om vintern, de är bara kallt! Men om jag blir tvungen att säga nått får de väl bli att de är julafton och sånt, man får ju julklappar då :) haha

längtar du till julen?
- ja de gör jag faktiskt! Gjorde inte de för nån månad sen

hur brukar du fira jul?
- eftersom mina föräldrar är skilda firar jag min jul olika varje år, på morgon är jag tex hos pappa som i år sen på kvällen eller ah när kalle anka börjar åker jag till mammi och är där :)

några traditioner på julen?
- ja :) hos mamma brukar vi köra julklappsleken :) orkar inte berätta vad man gör då, kanske säger sen nån gång, men de är jäkligt kul iaf :)))



vad heter din första kärlek?
- oj, de var ju inte igår direkt, men tror han hette sebastian

gillar du någon just nu?
- tror så

Har du någon pojkvän?
- nej de har jag inte

vad hette din senaste pojkvän?
- han hette joakim

hur länge var ni tillsammans?
- 1 månad och 4 dagar om jag ska vara exakt

vem gjorde slut?
- faktiskt så vet jag inte




gör du något på fritiden som ingen vet?
- nej de gör jag inte.

Vad är en mysig fredagkväll för dig? en hemmakväll med föräldrar ute med kompisar, myskväll med kompisar?
- en mysig fredagkväll för mej är nog en myskväll med kompisar , ibland kan de ju gå lite vilt till då, men de gör kvällen bara mysigare :)

vad gör du om 15 år?
- de är svårt att säga vad jag gör om 15 år eftersom jag inte har planerat så långt fram i tiden, vi får väl se vad som händer

vad vill du bli när du blir stor?
- just nu vet jag inte vad jag vill bli när jag blir stor, jag ändrar mej hela tiden så kan tyvärr inte svara på de



hur mycket satsar du av din fritid på bloggen?
- eftersom jag sitter vid datan rätt så mycket och den tiden har jag oftast bloggen uppe, så skriver väl några inlägg då och  då när jag känner fört, men ibland är det mer och ibland är det mindre :)

hur länge har du bloggat?
- 1 år ungefär :)




har du blivit attackerad av en hund förut?
- nej, jag tror inte de.

vilken är din favorit färg?
- rosaaa såklart (a'

har du någonsin luktat på en tandborste?
- hahah, vad är de här för fråga? nej de har jag nog inte gjort,

har du varit full nångång?
- ja jag har varit full, hah

vad heter du i mellan namn?

- maria



de vart rätt så många frågor :)
orkade inte göra de till två delar,
för johanna är lat (A)
hoppas ni fick svar på de mesta :)))
hahah.




Kommentarer
Postat av: Camila

ja tkr inte att de går så vilt till när alla vi e (a' xD sötis johanna på bild :D<33

2009-12-22 @ 19:53:15
Postat av: johanna

hahha, men jag tycker de ;) hähä , camila är söt! <3

2009-12-23 @ 19:50:45
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0