- fredag? ohhja.

kan ju börja säga att de inte har känts som fredag idag. känns som lördag, och jag har trott att de har varit lördag nästan hela dagen, haha! måste bara säga att när jag var ute idag var det en gubbe med en hund som jag mötte och helt plötsligt bara släpper han kopplet och hunden springer iväg, haha? :o som tur var fick han tag i kopplet. sen mötte jag ett gäng småungar -.-!

nu sitter jag och käkar naturgodis. vet inte riktigt vad jag ska göra, såg nu att klockan snart är 11, så jag tänker nog sova snart. ja jag tänker sova vid 11 på en fredag, för det första är jag jätte trött och för de andra ska jag gå upp hyfsad tid imorn, runt 8-9 vet inte riktigt än, för jag ska ut och gå hade jag tänkt innan vi åker till farmor och farfar. dock ska vi vara där vid 3, men ändå. en promenad gör att man piggnar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0