- dan efter igår / julafton '

tänkte skriva ett inlägg igår men jag hann inte, för når jag vaknade fixa jag mej och när jag hade gjort de kom pappa upp sen gick vi ner , jonas duscha medans jag och pappa lekte med nisse & nasse, sen öppna vi julklappar, sen åkte vi till farmor&farfar och käkade gröt, vid 2 vart de hem till mamma kollade på kalle anka klockan 3 , sen vart de mat, nån timme efter maten vart de julklapps-öppning :) sen körde vi julklapps leken (berättar hur man gör påmåndag tror jag, för då ska vi till henriks mamma och köra de med deras släkt) sen åt vi lite pepparkakshus , och då var klockan upp mot 22.45 så jag och jonas åkte hm till pappa igen, där installerade jag mitt the sims 3 8-| hahhaah, jag ska bli sims-nörd! ahh, jag tänkte blogga efter de , men såg att klockan typ var 2.40 så jag gick och la mej istället,
ska till britta om en timme ungefär.





några av julklapparna jag fick,
och nej jag fick inte 3 datorer,
men kommer få en av dom,
men pappa visste inte vilken






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0