- en veckas lov till ; JA TACK!

jag har så himla mycket saker jag måste göra idag men jag har ingen ork alls!
som att tex skolan börjar imorgon och jag har massa saker jag måste plugga, otur för mig att jag glömde franska böckerna i skolan ); höhööh,
sen måste kag städa rummet. ser förjävligt ut just nu. eftersom jag inte har packat upp min väska sen jag kom hit igår.
pallapallapalla.

igår vart de hem till jessica med camila och kolla på melodifestivalen, och jag säger bara VAD TÄNKER SVENSKA FOLKET MED? ;o
Eric Saade ska iaf ta hem hela skiten tycker jag.
FÖR DÅ ÅKER JAG OCH JESSICA TILL OSLO OCH KOLLAR PÅ FINALEN DÄR! hahah <3

och jag fick en kick av att designa om min blogg lite (: fast bara lite små saker typ. hahh
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0