- måndagmåndagmåndag'

var till ungdomsmottagningen i gimo idag , haha, de var kul :)  vi var ärligt talat bäst (a' haha, sen när vi stod och vänta på bussen höll jag på att ramla ner i ån, hahahaha! ni ser på bilden! xd , de var också kul, jag skratta, och camila hjälpte mej upp ;d sen mobba hon mej, som alltid :d höhöhö






och imorse när jag kom till mamma såg jag att mamma och henrik har hämtat min säng hos grannarna :d
nu saknas bara min dator , som borde ha kommit idag men får hoppas den kommer imorn då, och om den inte gör de, ska pappa säga att han inte vill ha den för dom tog så lång tid på sej så ska vi typ åka och köpa den i affären (y'  de är fett :d  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0