- rubriker är onödiga

man ska aldrig sluta kämpa.
jag och mamma kämpade in i de sista och klarade de , ha-ha . pusselmästarna nr1 , xd haha, mamma skulle skjutsa mej till pappa vid 3 för att hon sedan ska åka vidare till öregrund och jobba natt där, så vi byggde pusslet och när klockan var runt halv 3 hade vi rätt så mycket kvar och tänkte att vi aldrig kommer bli klara med de, vi blev hur jäkla stressade som helst, sen ringde henrik och han sa att om vi inte bygger klart de skulle han göra de, men han kunde ju inte bygga klart de sa jag , så vi blev tvungna att bygga klart de, så vi stressade som in i helvete några minuter i 3 vart va iaf klara! hahha, jag tänkte skriva en lapp till henrik och säga; haha , där fick du! eller nått i den stilen hahaha,
är hos pappa nu och min dator har inte kommit än! tror den fan inte kommer komma. dom har säkert skickat den till örebro som dom gjorde med min moppe o: och när datorn väl kommer är det säkert en annan, som dom gjorde med min moppe, de vart 3e gången gilt, but not this time! hähä

PÖSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0