- STOCKHOLM

usch&fy vad jag har ont i mina fötter nu camila! haha, åkte till stockholm idag med alla nior , va till livrustkammaren och till riksdagen, där man fick se fredrik reinfeldt :d xd haha, de var väl lite coolt ;) höhö,

och när jag kom hem ringde jag till pappa och han svarade, nej den har inte kommit, så nej min dator har inte kommit, men dom hade skickat ett mejl till han, dom skrev att den kommer nångång i slutet av den här veckan eller i början på nästa vecka , så vi får väl hoppas på de, orkar fan inte vänta längre, liksom hur svårt ska de vara att skicka en liten dator hem till mej? inte typ 6 veckor iaf, men de är just vad de har tagit, -.-

nu ska jag sova iaf, de har varit en lång dag, men mycket skratt och spring, så jag är rätt så trött,

PÖSS'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0