22.37

de är bara 4 dagar kvar tills de är sommarlov, de känns helt sjukt. tiden har gått så fort, de är väll bra att skolan går fort, jag tror inte riktigt på att tiden går fort när man har roligt, eller kanske förresten. jag har ju alla mina vänner i skolan så de är nog därför. men om tiden går fort i skolan hur fort kommer då inte sommarlovet gå? hjälp. jag ska iallafall ha ett helt sjukt kul sommarlov med en jävla massa minnen!

idag drog alla nior till storbrunn och kollade på nägra av våra filmer som vi gjort på bilden, haha. vissa var riktigt roliga!

imorn slutar man klockan 1 , skönt! :)

nu ska jag sova, godnatt ♥



gammal bild. haha
men jag har bildbrist just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0