borta bra men hemma bäst

hemma nu från härliga dagar,
igår vart de klasskampen med 9orna , HELT J*VLA OTROLIGT ATT 9D KOM TVÅa! vi som är kända för att komma sist, iaf på sista grenen när man skulle springa stafett blev jag tvingad att springa, efter mådde jag helt cp sämt, jätte yr och ont i halsen. så jessica fick skjutsa hem mig på hennes cykel, tack du är bäst! ♥ iaf så var det 9A som vann allt, även fast dom blev diskade från stafetten för dom fuskade lite, så dom skulle spela brännboll mot lärarna men de blev inte så för några puckon kastade vatten på robert så det vart inställt.
sen drog vi till freds ö, jag mådde mycket bättre då. de var helt sjuk nice att vara där faktiskt, jag börjar gilla våran klass nu när det bara är skolavslutning imorn, jag camila och sara-linn gick och la oss vid 11, men kevin robin simon och alex kom en stund då , hahah, de var ruuligt,
de vart vakna vid 6 för att ta halv 8 färjan från gräsö sen vart de till skolan och fixa för skolavslutningen imorn,

nu ska jag fixa håret , halv 2 är det lärarlunchen att se fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0