FÖRSTA JUNI!

jag har insett att grodyngel är fett söta! haha, när dom är så små och simmar runt, så sött verkligen! iaf nu när dom är små och inte gör någon äcklad , haha, sen när dom blir stora paddor kommer mamma springa runt som en galning, hahha, hon är för söt :)
blev nyss attackerad av en fjäril, eftersom jag ligger ute i solen och solar igen, så härligt, så jag ska nog fortsätta med de nu, inte att bli attakerad av fjärilar utan att sola , hahah,

var och klippte mig idag också, syns knappt mer än att de blev tjockare :)



gammal bild'

Kommentarer
Postat av: matilda

Var JÄTTEGÄRNA med i min tävling om att vinna presentkort hos My Own Design på 100 :-

Kram :)

2010-06-01 @ 17:14:44
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0