grattis sverige

har gjort mig klar för att sova men jag vet att jag inte kommer kunna sova på ett tag, för jag har så himla svårt att sova på söndagar, vet inte varför. kanske för att skolan börjar igen, men nu är det sista söndagen på riktigt länge som det är skola måndagen därefter, de ska bli så skönt med sommarlov!

idag har jag gjort 1 miljon saker som jag inte skulle ha gjort om min syster inte hade varit här, och nej jag kommer inte räkna upp alla dom miljoner sakerna, men några får ni stå ut med! haha
- ätit smörgåstårta till frukost
- åkt rosalila bil
- vart till coop, pris stop och hemköp
- handlat choklad
- varit på raggar runda
- spelat fotboll
- nästan ramlat i dammen
- packat in nya kläder i garderoben
- varit i garaget (? haha)
- tittat på mtv
- tittat på paris hilton, my bff
- myst med råttorna :d
och massa saker till!

och om ni undrar varför jag har myst med råttorna så är det så att joz har köpt 2 stycken ökenråttor , kommer inte ihåg vad dom heter, men gerbiler eller nått sånt , haha, dom  är verkligen hur söta som helst, men dom är inte hand tama än men dom är söta ändå ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0