nån måste ju förlora.

kom för ett tag sen hem från brännbollsturneringen, NÅN SOM VET HUR DE GICK FÖR 9D? haha, förlust så de bara stinker om de, men som sagt nån måste ju förlora. haha, undra hur de kommer gå på onsdag när det är 5-kamp? får får väl gissa på, ehm.. bra? haha
iaf så vann 9c med 5 poäng mer än 9a, men om 9a hade haft en lärare mer hade de blivit oavgjort.

nu ligger jag ute i solen och steker som jag gjort varje dag förutom igår , för då drog jag och camila till uppsala och prova hennes klänning tillsammans med hennes skor, :)

imorn är det fredag och även jonas student, så jag har bara 1 lektionen , slöjd. och då kommer jag bli klar med min klänning :) efter de så ska vi repa till musiken så missar matten, MEN HEY de gör inget! efter de blir de lunch sen bär det av till gimo!



Kommentarer
Postat av: amanda

tack hihi, o en fin bild där asså :)

göru då? kram

2010-06-03 @ 22:25:06
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0