- 2 MARS. oplanerad, cp dag. imorn ännu bättre'

skulle ju ha dragit till forsmark idag men dom visste inte att vi skulle komma så de var skolan istället. cpsämst var de, skulle ha slutat klockan 1 (y' för vi skulle inte haft nån franska för vi skulle ha varit så några som gick på den för vi andra skulle till forsmark, så dom andra skulle ha hål. men jag träffade rose-marie när jag var påväg hem och hon sa att vi skulle ha lektion för vi inte åkte till forsmark. men hon sa ju liksom veckan innan lovet att vi inte skulle ha nån lektion och att vi skulle jobba en timme på lovet istället. så jag dampade på henne och ringde till camila och sa att vi hade lektion. så vi gick på den och gjorde absolut ingenting! jag satt och kollade på byggarbetarna när dom skottade snö på taket halva lektionen. de är fan respekt! HAHA. sen slutade vi några minuter över 10 över -.- när hon sa att vi skulle få sluta tidigare, men vi fick sluta senare. men bara för vi gick på lektionen så har vi ingen imorn, så de betyder att jag börjar 11.20 imorn :d de är ju faktiskt rätt så bra tycker jag'

och juste våra skoltröjor kom igår, hahha!
fett sexiga eller vad? xd





nu ska jag och mamma förtsätta plugga idrott, som jag har tills imorn
sen får vi se om jag orkar plugga franska! o:
ciao  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0