me and my guitar <3




igår kom camila och jessica hem till mig för att titta på eurovisionen , belgien var bäst tyckte jag! men danmark var också bra, och frankrike då, fyfan vilken härlig låt! hahahh.
vilken var er favorit? :)

de har varit lite dålig uppdatering på sistone, men jag har inte haft tid eller orkat,
i fredags drog jag camila och sara-linn till uppsala, camila drog till tandläkaren och då drog vi runt på stan en snabbis sen vart de vidare till IT , letade efter bussen i minst 1 timme. sen kom man hem innan 22 då vart de hem och packa sen vidare till jessica för att sova där :)
i lördags vaknade vi , fixa oss käka frukost och allt sånt sen vart de uppsala med johanna :) kul att jag har var i uppsala 4 gånger på 1 vecka , haha. har desutom gjort av med ca. 1400 kronor ;o så nu är jag helt pank ska jag säga, har bara 5 kronor på kortet , men kommer få 250 kronor imorn, men jag vet inte om jag ska spendera dom på pengar till mobilen eller om jag ska spara dom, vi får se om jag klarar av att inte använda mobilen nått, mitt gratis går ut imorn tror jag ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0