då var denna sommaren över!

Anledningen till att jag inte har bloggat är för jag inte har haft tid, jag har varit med underbara vänner som jag älskar mest! haft de bra och bara levt livet helt enkelt. får se hur jag gör med bilder och så, kan ju säga att de är en hel del eftersom de var båtveckan i öregrund och så, då vart de en och annan bild, haha.

idag ska jag tagga för skola imorn, jippie! eller vad? haha, på ett sätt vill jag börja men på ett sätt inte.
ska ju bli kul att få träffa alla man inte har träffat över sommar!
sen åker min underbara bästa vän utomlands i en vecka, skulle inte säga nej till de, även fast de var lite halvplanerat till en början. menmen, nästa sommar kör vi !

jag älskar dig mest ♥

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: tusen tack =D hoppas du har en fin kväll!

2011-08-18 @ 20:16:00
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0