om alla dagar skulle ha lika mycket äventyr som min torsdag, skulle jag vara med om mycket!

Syrran drog för mer än en timme sen så nu är man ensam hemma. Idag har jag inte gjort så mycket alls, mamma och henrik drog iväg på middag så jag och syster åkte och köpte pizza men vi hade stoppat i oss massa naturgodis så vi åt inte så mycket. haha.

Såhär såg min torsdag ut!

Den började hemma hos Julia där vi taggade som fan och åt god mat.


I bussen påväg dit var vi coola!


Inne på Snowball.



'

Efter klockan 2 drog vi till bussen, efter att ha stått och väntat i flera minuter insåg vi att de inte gick nån buss, så vi satt ute i 1,5 timme innan vi gick till max och väntade på 04.35 bussen.


I bussen påväg hem.



HEMMA!
någon form av frukost klockan 6 på morgonen! fast vi hade ju inte gått och lagt oss.


Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Ja jag med!!

2011-02-26 @ 22:27:44
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0