förkyld

Just nu hatar jag min dator, fattar inte hur den kan vara så jäkla seg! Vi får se hur min uppdatering kommer bli, dock så är jag sjuk också så då kommer de nog inte bli så mycket bättre uppdatering eftersom jag inte orkar sitta vid datorn, har bara legat framför tv'en idag, förutom när jag tog en tur i bilen, spelade guitar hero och käkade mat. haha, de är tuff att ha ont i halsen, tror jag har feber (y) får se hur jag mår resten av veckan.
Nej nu ska jag lägga mig ner i sängen och försöka sova, eftersom jag inte fick så många timmars sömn inatt för jag hade så ont i halsen..



Bild från igår.

Kommentarer
Postat av: Madeleine [FOTO]

Sv: Aa, verkligen, ingen höjdare att vara förkyld direkt!

2011-01-31 @ 15:39:27
URL: http://photobymadeleine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0