heyy schooooool'



Första dagen i skolan idag, eller första och första. Första för iår, haha. Tänkte i alla fall skriva lite om dagen , ointreeesant jag vet, men jag har inget vettigare att skriva om.

Dagen började med att jag vaknade, tyckte jag var duktig som gick upp efter bara några miniter, sen kommer mamma in till mig och säger att klockan är 6.. min mobil hade lagt av (som vanligt) och min digitalklocka gick av nån anledning en timme för tidigt.. lite arg man vart då, men jag gick inte och la mig, hahah. Sen tar man discobussen till skolan, haha, musiken var på högsta volym typ. Haha, kom sen till skolan och märker att jag måste ha tappat min nyckel på bussen men som tur är har Camila min extra nyckel!
Måste passa på att säga att jag inte har så bra tur på våra idrottslektioner som idag, vi spelade innebandy (självklart var jag bäst på plan, eller? haha) och såklart får jag bollen på mig.. AV LÄRAREN! haha, jaja, svenska läraren var lika grinig som vanligt :)

Snart blir de mat, sen ska vi fira Emelie som fyller år! :)

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

jag mår toppen, dudå :) ?

2011-01-11 @ 18:52:50
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: emelie ^^

haha okej :)

cool bild!

2011-01-11 @ 20:53:47
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: M I N I I Z Z A

härligt, gjort ikväll:)?

2011-01-11 @ 23:19:53
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0