åska

Hejhejhallå bloggen.
Tänkte blogga tidigare idag men åskan stoppade mig. Fy sjutton vad de dundrade. Jag och syster satt ute på altanen och försökte fånga blixtrarna på bild, gick väl sådär med tanke på att mitt minneskort nästan är fullt (om inte min dator funkar inom 1 månad tar jag fan livet av mig!).

Imorgon är de fredag vilket är mycket skönt måste jag påstå. Men har svenska föredrag vilket inte är lika skönt. Jag kan de jätte bra nu, men sen när man väl står där framme kommer man tappa alla ord.
Efter skolan följer två bra vänner med mig hem, vi kommer ha de döö mysigt!

Nu ska jag försöka sova så jag kan tänka lite imorgon. haha


Kom på nu att jag har glömt att visa bilder från när jag och syster var katt & hund.


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

kul bild! :) allt bra?

2011-05-13 @ 15:05:44
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0