saknar dig redan ♥

Nu tänkte jag ägna lite tid åt min absolut bästa vän som har åkt utomlands och kommer vara borta i 5 hela veckor. Jag saknar henne redan fast vi träffades för sista gången igår. de känns jobbigt att inte kunna träffa henne på så lång tid, eftersom de är nu, när allting är skit, som jag behöver henne som mest ♥ men jag ska tänka possitivt, när hon kommer hem är de sommarlov och då ska vi äga skiten ur alla, och då menar jag verkligen alla!
lovee u 




min bloggning kommer inte vara på topp dom senaste dagarna. 
med tanke på vad som hänt, måste ha tid att rensa alla tankar
men jag ska blogga så ofta jag kan/ orkar/ vill/ känner för de 


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Härliga bilder =)

2011-05-24 @ 16:10:13
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0