- facebook (y'

sitter och nördar petville och fishville på facebook xd de äger! haha, musik och msn är på topp också, käkade pizza till middag och kollade på nån film som mamma hade spelat in, fast jag hade redan sett den, inte världens bästa finns ju bättre, menmen.




min söndag har vart rätt så seg för övrigt, vaknade vid 10 nånting , låg med datan i sängen ett tag, sen vart de ut till tv och käka frukost titta på några program där sen tillbaks till sängen (y'
får se om jag orkar göra planerna för kvällen, xd

TRÖTTHET  100 %



Kommentarer
Postat av: jens

haha kan tänka mig att du dampar på sims för typ på pekplattan dubbelklickar det med bara en liten touch ? x)

2010-01-31 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0