- måndag den 11 januari, de betyder inte bra!

Nu är de så att jag inte har haft tid att uppdatera, för igår så gick jag en promenad med zacce till mamma och hämtade lite saker, sen typ sprang vi runt i huset xd hah, sen kom jessica och hämtade mej och vi åkte hem till henne och jag sov där,
imorn är de tisdag och skolan börjar då ju :/ usch och fy måste jag verkligen säga, jag vill verkligen inte! men måste man så måste man ju.
just nu sitter jag i sängen och har precis ätit, inlägg från mobilen you know ;) hah,
MEN MIN DATOR KOMMER JU KOMMA NÅN GÅNG DEN HÄR VECKAN :d JEIIY haha,
och jag klippte mej ju idag också :) höhö,
Snart blir de väl att fira emelie lite eftersom hon fyller år idag, några av släkten kommer ju komma också ,

PÖSS'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0