kameran på party i garderoben !

känner på mig att de kommer bli ett långt inlägg med tanke på att jag inte har bloggat på ett par dagar, har inte orkat eller haft så mycket tid om vi säger så, fullt upp hela helgen osv. men tänkte berätta lite smått.

fredag.

åkte in till stan en snabbis efter skolan med jenny, julia och mickan sen hem och fixa sig i ca 20 minuter sen springa vidare till bussen för att åka till simon på fest. vad hände där liksom ?




lördag.
vaknade klockan 10 så de var bara att kila upp och duscha, käka och fixa sig. bröllop nästa!




när jag kom hem vart de att byta om, tog mig kanske 10 minuter att få av mig klänning! haha, lite tajt. iaf så skjutsade syster mig till österby där de var fest hos martin. vart inga bilder eftersom min kamera var bakis och låg och sov i en garderob med ett glas vin ! haha. missade bussen så sov hos martin.

söndag.

tog 13.40 bussen hem, fick sitta vid bussen i en timme så ringde claes och han sällskapade mig. hemma var mormor och morfar så de var bara att umgås lite med dom. sen åkte jag och syster ut med bilen och var borta i några timmar.


- lyset ramlade av.
haha, aldrig garvat så mycket som jag gjorde!

måndag.

måste bara säga vad som hände på idrotten. vi spelade fotboll och bollen kom i huvudhöjd och jag skulle ta den med foten såklart, så jag tar upp foten och den andra foten släpper från marken så jag ramlar ner från luften och slår i hela rumpan så jag inte kunde gå på typ hela dagen, hahha dööör vad roligt de var !

Kommentarer
Postat av: sarah grönberg

ingen fara!:)

härligt,!

med mig är det sådär är tyvär sjuk >.<

2011-10-12 @ 11:15:44
URL: http://sarahgronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0